Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 kwietnia 2016

"Oda do Tematów"

Wiedzą gamonie...i wiedzą wariaty
że ludziom od zawsze towarzyszą tematy,
sraka mnie ciśnie... nogi jak z waty
tak działać mogą... tylko tematy,
Mogę nie mieć fury, mogę nie mieć chaty
ale nawet na raty, muszę wziąć tematy
choćbym przez 5 lat miał widzieć kraty,
nie powiem kundlom kto mi dał tematy,
nie dla mnie dropsy, nie dla mnie bataty,
banknot zamiast bletki, no a w nim tematy,
pani przedszkolanka, tranzystor cycaty,
poseł i posłanka też walą tematy,
do pieczenia ciasta, do cukrowej waty,
do posypania pączków- wszędzie te tematy,
na tortach, na gofrach, białe całe blaty,
czym babcie pudrujesz? no przecież- tematy,
więc lepiej się zastanów gdy komuś dajesz kwiaty,
bo jak ma coś wąchać... to lepiej tematy,
więc źle mnie nie zrozum gdy tworze cytaty,
że nie mam nałogów... bo w nosie mam tematy!

Brak komentarzy: